سجادی: حضور ورزشكاران پاسخ دندان شكنی به استكبار جهانی است
نوشته شده توسط : abbuse

'حمید سجادی ' امروز (شنبه) در حاشیه راهپیمایی روز 22 بهمن به خبرنگار ایرنا گفت:‌ دشمنان ایران نمی خواهند مردم ایران در عرصه های مختلف از جمله میدان های ورزشی، سرافراز و توانمند حضور یابند اما زنان و مردان ورزشكار ایرانی به كوری چشم استكبار و دشمنان قسم خورده انقلاب در بازی های المپیك 2012 لندن شركت كرده و پرچم ایران را به اهتزاز در می آورند.

معاون وزیر ورزش و جوانان افزود: كاركنان فدراسیون های ورزشی ، تشكل ها، باشگاه ها، بسیج ورزش، ورزشكاران، رزمی كاران و همچنین ورزشكاران ناشنوا و معلول و جانباز، از ساعت 30/9 دقیقه امروز در خیابان ها و میادین حاضر شده تا ضمن حضور فعال در راهپیمایی، حمایت خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی و اهداف انقلاب نشان دهند.

سجادی ضمن تبریك ولایت نبی مكرم اسلام حضرت محمد (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) به مردم بزرگوار ایران و جامعه ورزشی كشور گفت:‌ ورزشكاران ایرانی یك بار دیگر همراهی و همدلی خود را با حضور در راهپیمایی و دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی نشان داده و ثابت كردند عزمی استوار و اراده ای پولادین دارند و بر اعتقادات دینی خود ایستاده اند.

سجادی اضافه كرد: ‌ورزشكاران ایرانی با غروری سازنده و عزمی جزم برگرفته از آموزه های اسلامی، به نظام مقدس جمهوری اسلامی افتخار كرده و همواره تلاش می كنند در میادین مختلف ورزشی پرچم ایران را به اهتزاز در آورند.

معاون وزیر ورزش و جوانان با اشاره به نزدیك بودن بازی های

المپیك 2012 لندن اظهار داشت: ورزشكاران امروز با تلاش مضاعف در حال تمرین و افزایش آمادگی برای حضور پرقدرت در این رویداد بزرگ جهانی هستند تا بار دیگر نشان دهند ایران سرزمین زنان و مردان توانمندی است كه می توانند برای كشورشان افتخار آفرینی كنند.

1589





:: برچسب‌ها: رنگ , فلوریدا ,
:: بازدید از این مطلب : 396
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 22 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: